tisdag 28 april 2015

Har fyllt på i butiken på Turistbyrån! :)

Packade ner lite muggar, kannor och lyktor och besökte Turistbyrån i Sollefteå där jag säljer vissa delar av min keramik. Fyllde på lite på hyllorna! :)



Jag kom på att jag har nog gjort väldigt lite reklam för mina alster på just Turistbyrån...jag har ju faktiskt ett-års jubileum där nu i maj! :) 

Strax efter jag startat eget så fick lite av mina alster flytta in på Turistbyrån. Innan hade jag ju bara sålt på marknader. Kom på att jag kanske behöver påminna om att jag har saker ute till försäljning där! :) 
Återkommer till Ådalsbyns hembygdsgård i sommar oxå! 

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Klart du ska göra lite reklam för dig själv! Jättefina saker och vilket härligt hantverk du gör...
Ha en skön Valborg!
Kram Titti

Stina sa...

Underbara bilder!